Про компанію

Компанія "Торгово-будівельний дім" ОЛДІ "була створена в 1994 р Основними напрямками діяльності були імпорт і продаж підлогових покриттів, супутніх матеріалів, і будівельної хімії.

У 1997 році компанія робить перші кроки до створення власної роздрібної мережі. Вихід на ринок ознаменувався відкриттям першого магазину будівельних матеріалів формату DIY в центрі м.Києва, на одній з найжвавіших магістралей - проспекті Перемоги.

До початку 2004 року до складу мережі "ОЛДІ" входить другий супермаркет в центральній частині столиці, за адресою вул. Глибочицька, 17. Загальна площа двох магазинів складає 11 000 кв.м. Штат співробітників столичних супермаркетів налічує понад 250 фахівців.

Розширюючи свою діяльність, в кінці 2005 року компанія відкрила свій перший регіональний магазин в столиці АР Крим м.Сімферополь. Магазин розташований на в'їзді до Сімферополя з боку Євпаторії. Площа магазину складає 4000 кв.м. Штат співробітників нараховує більше 100 чоловік.

2006-2007 рік. Департамент оптових продажів покриває всі регіони України і виходить на 3 місце за обсягом продажів на оптовому ринку підлогових покриттів.

За період 2008 - 2010 рік були відкриті будівельні магазини в Донецьку, Житомирі та Дніпрі, довівши загальну торговельну площу магазинів до 45 500 кв.

Мережа будівельних супермаркетів ОЛДІ займає 3-е місце на ринку будівельної роздрібної торгівлі в України в форматі DIY.

У 2011 році розпочато будівництво другої черги логістичного складу ОЛДІ.

Компанія виходить на 1-е місце серед операторів ринку оптової торгівлі покриттям для підлоги.

Загальна чисельність співробітників компанії ОЛДІ на сьогоднішній момент складає 985 чоловік.

Структура діяльності компанії ОЛДІ включає в себе кілька основних напрямків:

· Роздрібна торгівля будівельними матеріалами та розвиток власної мережі магазинів формату DIY. На сьогоднішній день це саме той напрямок, який динамічно-розвивається в діяльності компанії.
· Оптова торгівля будівельними матеріалами. Список товарів в більшій своїй частині складається з підлогових покриттів, також супутніх товарів і будівельної хімії. В даному напрямку компанія займає лідируючі позиції на ринку і працює з дилерами по всій Україні.
· Логістичний склад Забезпечує взаємодію між Департаментом оптових продажів компанії ОЛДІ і дилерами у всіх регіонах України.

З 2004 року компанія "Торгово-будівельний дім« ОЛДІ »розвиває мережу будівельних гіпермаркетів формату DIY. Правильне позиціонування на ринку і маркетингова стратегія дозволили компанії в 2011 році впевнено зайняти 3-е місце на ринку будівельних гіпермаркетів випередивши такі компанії як OBI, Praktiker та LeroyMerlin.

У розвиток прийняті два формати магазинів 10 000 - 14 000 кв.м. і 5 000 - 7 000 кв.м. Залежно від кількості населення і ряду інших умов, реалізується найбільш ефективний з даних форматів.

На сьогодні мережа налічує 6 будівельних гіпермаркетів, які розташовані 4-х містах України. Всі магазини мережі працюють за єдиними стандартами високої якості обслуговування клієнтів.

У мережі представлені товарні категорії від загальнобудівельних та оздоблювальних матеріалів, до посуду та товарів для відпочинку.

Стандарти будівельного гіпермаркету

- робота в рамках єдиної маркетингової і рекламної політики;
- високі стандарти обслуговування клієнтів;
- сервіси для клієнтів: доставка, кредит на товар, банкомати, безготівковий розрахунок, розрахунок кредитними картами, обмін валют, упаковка товару;
- програми лояльності для покупця: бонусна (накопичувальна) карта, сезонні акції, розіграші великих призів;
- гарантія якості всіх товарів і послуг;
- постійне нарощування товарів, уявлення світових брендів в кожному сегменті.